Verzenden
Zelf regelen
Volg u bestelling in uw account.
U kunt inloggen rechts bovenaan op onze website bij Mijn account.
Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?
Niets is zo belangrijk als de levertijd. Wij leveren daarom al onze producten direct uit voorraad.
Voor 17:00 besteld is de zelfde dag verzonden, hierop heeft u meestal de bestelling de volgende dag al in huis.
Bestellingen ná 17:00 uur en in het weekend worden de eerstvolgende werkdag verzonden.
Heeft u een afleveradres buiten Nederland of België?
Dan is uw bestelling langer onderweg. (gemiddeld 2 tot 3 werkdagen)
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Wij en de berzorgers van Post NL doen er alles aan om de beloofde levertijd waar te maken. Als dat onverhoopt niet lukt, brengen we u daarvan direct op de hoogte. Houd uw Track&Trace in de gaten voor de meest actuele informatie.
Niet (alles) ontvangen?
We kunnen niet altijd alle artikelen van één bestelling op hetzelfde moment verzenden. In uw account ziet u of we alles tegelijkertijd verzonden hebben. Als we wel alles hebben verzonden, kunt u het beste even contact opnemen met onze klantenservice.
Welke bezorgopties kan ik kiezen?
Bij TMLed worden alle standaard bestellingen binnen Nederland verzonden via PostNL. Er wordt onderscheid gemaakt tussen een brievenbusstuk en een pakketzending.
- Brievenbuspost: maandag t/m zaterdag
- Pakketzending: dinsdag t/m zaterdag
U heeft een keuze uit de volgende opties.
- Standaard zending
- Bezorgen op afspraak
- Bezorgen bij een PostNL afhaalpunt
Bij een pakketzending krijgt u altijd een Track & Trace code. Zo kunt u altijd zien wanneer uw bestelling wordt geleverd. U vindt de Track & Trace code in de bevestigingsmail. Brievenbuspost heeft geen Track & Trace code.
Let op! Heeft u binnen 3 werkdagen uw bestelling nog niet ontvangen? Neem dan direct contact op met onze klantenservice. Wij zoeken dan zo snel mogelijk voor u uit wat de status is van uw bestelling.
Verzendkosten
Standaard verzending binnen Nederland (€6,95)
Voor het verzendklaar maken, controleren en het afleveren van de bestelling betaalt u een bijdrage per bestelling. Bij iedere bestelling onder de €75,- wordt een standaard verzendbijdrage van €6,95 doorberekend.
Bij iedere bestelling boven de €75,- is verzending gratis.
Mocht u meerdere bestelling plaatsen op dezelfde dag, dan is het niet mogelijk om deze bestellingen samen te versturen.
Voor beide bestellingen worden apart verzendkosten in rekening gebracht. Bij volledige retournering van uw bestelling ontvang u, naast het aankoopbedrag, ook de volledige verzendkosten terug.
Eventuele kosten voor het retourneren zijn altijd voor rekening van de koper.
Ik ben niet thuis tijdens de bezorging?
Niet thuis? Geen probleem!
Bent u niet thuis op het moment van bezorging? Geen probleem. De postbode probeert het pakket af te leveren bij uw buren. Lukt dit ook niet? Dan laat de bezorger een bericht voor u achter. Hierop vind u een 'niet-thuis-code'. Ga naar www.mijnpakket.nl, vul de code in en geef aan waar en wanneer u uw bestelling bij de tweede poging wilt laten bezorgen. U kunt dit aangeven tot 22.00 uur.
U heeft dan de keuze uit één van de volgende opties:
- Bezorging op een andere dag (tot 6 dagen vooruit te plannen)
- Bij één van de 2.600 PostNL locaties door heel Nederland. U haalt jouw zending vanaf 16.00 uur de volgende dag op.
- In de Pakketautomaat op zeven grote NS-stations.
Bezorg adres
Het adres wat u bij uw bestelling heeft doorgegeven als factuuradres is in eerste instantie tegelijk uw afleveradres. Mocht u toch graag een ander afleveradres willen dan uw eigen adres, geef dit dan aan bij uw bestelling. Hiervoor kunt u bijvoorbeeld het pakketje laten bezorgen op uw werkadres. Wilt u liever uw bestelling op een PostNL afhaalpunt afgeleverd hebben dan is dit ook geen probleem. Selecteer op de track and trace pagina uw gewenste afhaallocatie en bekijk meteen wat de openingstijden van dit postkantoor zijn.
Is mijn bestelling gelukt, want ik heb geen bevestiging gehad?
Staat uw bestelling in u account? Dan is het gelukt.
Ook krijgt u altijd direct een bevestigingsmail op het opgegeven e-mail adres.
Als u meer dan 45 minuten geleden besteld hebt en u hebt nog geen bevestiging ontvangen en er staat ook niets in uw account,
neem dan contact op met de klantenservice.
Maak u uiteraard geen zorgen: Als er wel geld is afgeschreven, dan betalen we u automatisch terug.
Bekijk ook altijd even de map spam in uw e-mail account.
Kan ik de bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen?
Nee, om uw gegevens te beschermen kan een bestelling niet meer aangepast worden. Als u bestelling nog niet verzonden is, kunt u die wel annuleren door contact op te nemen met de klantenservice.
Wat kan ik doen als ik een artikel per ongeluk meerdere keren heb besteld?
Als uw bestelling nog niet verzonden is, kunt u deze annuleren en daarna het juiste bestellen. Als uw bestelling al verzonden is, kunt u deze retourneren of eventueel weigeren aan de deur.
Hoe snel word ik terugbetaald als mijn bestelling mislukt?
Dat uw bestelling mislukt is, kan meerdere oorzaken hebben. Hoe snel het geld op uw rekening staat, hangt af van de reden van uw mislukte bestelling en van uw betaalmethode:
Technische storing
- iDEAL of achteraf: binnen 3 werkdagen
- Creditcard: binnen 5 werkdagen
- Paypal: binnen 3 werkdagen
Hoe bestel ik iets bij TMLed.nl?
In 3 eenvoudige stappen:
Plaatst een artikel in uw winkelwagentje en ga naar bestellen.
Controleer en regel uw bestelling. Denk aan het adres en bezorgdatum.
Rond af door te betalen. Dat kan met iDEAL, Creditcard, Paypal of via (vooraf) achteraf betalen.
Tips:
Als u nog geen account heeft, dan kunt u dit tijdens het bestellen aanmaken.
Als u een probleem hebt tijdens het bestellen, verwijder dan uw cookies en probeer het opnieuw.
Wilt u een bestelling plaatsen voor grotere aantallen? Vraag dan een offerte aan.
Retourneren
Mag ik mijn artikelen retourneren?
De retourvoorwaarden vind u hieronder. Waar het eigenlijk op neerkomt is, dat u rustig thuis over uw aankoop goed na kunt denken.
Na ontvangst van uw bestelling kunt u namelijk de producten thuis 14 dagen lang bekijken, op de zelfde manier als u in de winkel zou doen.
Wanneer u toch besluit om de artikelen niet te behouden, dan kunt u deze binnen 14 dagen zonder opgaaf van reden weer retour sturen.
Retourvoorwaarden
Bij al onze artikelen is er altijd een retourtermijn van minstens 14 dagen.
De retourtermijn gaat in op de dag dat u het artikel heeft ontvangen.
Meerdere artikelen in 1 bestelling? Dan heeft u geluk: het is bij wet vastgelegd dat de termijn pas ingaat als u alles hebt ontvangen. Dus als u 2 artikelen bestelt en 1 artikel wordt om wat voor reden dan ook later geleverd, dan start de zichttermijn pas wanneer het laatste artikel ontvangen is.
Het artikel zit in de originele verpakking. (voor zover mogelijk)
De artikelen dienen compleet retour gestuurd te worden.
U kunt de artikelen niet retourneren wanneer:
- Deze krassen/beschadiging bevat;
- Artikel niet meer compleet is;
- Defect door gevolg verkeerde montage;
- Defect door gevolg van verkeerde installatie;
- Geen retour melding is ontvangen binnen de 14 dagen na ontvangst.
Hoe retourneer ik mijn artikelen?
Retouren van de artikelen is heel gemakkelijk. Wanneer u de producten na ontvangst minder dan 14 dagen in uw bezit heeft, dan hoeft u geen retour aanvraag in te dienen en kunt u de producten samen met het ingevulde retour formulier weer retour sturen. Uiteraard krijgen we wel graag even een berichtje via het contact formulier of e-mail. Op deze manier kunnen we u namelijk ook weer sneller van dienst zijn.
Wanneer u niet meer binnen de 14 dagen de artikelen retour kunt sturen, dan is een retour melding binnen de 14 dagen aan onze klantenservice verplicht, na melding heeft u nog eens 14 dagen de tijd om de producten weer retour te sturen. Dat komt totaal dan neer op 28 dagen.
Tips:
Bewaar uw verzendbewijs of de e-mail. Daarmee kunnen we uw verzending traceren als er iets misgaat;
Past het niet in 1 doos? Geen probleem. Vermeld het adres en ordernummer op elke doos, dan voegen wij deze samen in ons magazijn;
Zorg ervoor dat de artikelen niet kunnen schuiven in de doos;
Zorg ervoor dat het retour formulier duidelijk is ingevuld. (om vertraging te voorkomen)
Moet ik betalen bij retourneren?
De retour kosten zijn altijd voor de koper, echter wanneer de retour onder de garantie valt dan betalen wij de retour kosten.
Na ontvangst van de retour van de gehele bestelling, krijgt u de verzendkosten welke op uw factuur staat ook weer terug betaald.
Wat is het retour adres?
Ons retour adres is:
TM Home B.V.
Schrank 7
3371 KJ Hardinxveld-Giessendam
Waar kan ik mijn artikelen voor retour afgeven?
Hiervoor heeft u meerdere mogelijkheden.
- Post NL verzendpunt;
- Post NL pakket bezorger;
Kan ik mijn retourmelding nog annuleren?
Natuurlijk, u mag u altijd bedenken. We zouden het wel op prijs stellen, wanneer u het even laat weten aan onze klantenservice echter is dit niet verplicht. Hierop hoeft u dan verder ook niks te doen.
Hoe weet ik of jullie mijn retourzending ontvangen hebben?
Dat is heel makkelijk, we laten het u direct weten. We mailen u namelijk direct zodra wij uw retourzending verwerkt hebben. Meestal is dat binnen 5 werkdagen nadat wij uw retourzending hebben ontvangen.
Hoe snel is een retour verwerkt?
Meestal is dat binnen 5 werkdagen nadat wij uw retour zending hebben ontvangen. We houden u op de hoogte via mail.
Zodra uw retour is verwerkt, betalen we u ook direct terug via de zelfde betaalmethode als u ook uw order heeft betaald.
Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?
We betalen u meteen terug nadat we uw retourzending afgehandeld hebben. De meeste retourzendingen hebben we verwerkt binnen 5 werkdagen nadat ze zijn ontvangen. Hoe snel het geld daarna op uw rekening staat, hangt af van uw betaalmethode:
- iDEAL: binnen 2 werkdagen
- Paypal: binnen 2 werkdagen
- Achteraf of op factuur: binnen 3 werkdagen
- Creditcard: binnen 5 werkdagen